שאלות ותשובות
אנו מספקים משלוחים לכל גוש דן והשרון:
תל אביב-יפו, ראשון לציון, רמלה, לוד, בת ים, חולון, אזור, גבעתיים, רמת גן, הרצליה, רמת השרון, גליל ים.
גרים בגוש דן ואזוריכם איננו נכלל ברשימה? צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 052-6390222 או במייל info@lycheemarket.co.il וייתכן ונוכל להגיע גם אליכם!
טווח שעות אספקת המשלוחים שלנו הינו לבחירתכם:
ראשון עד חמישי: 09:00-16:00 / 17:00-22:00
שישי: 09:00-16:00
ניתן לקבל את המשלוח מהיום להיום להזמנות שהתקבלו עד השעה 12:00 בצהריים.
בוודאי! Lycheemarket.co.il הינו אתר בטוח. תהליך הרכישה באתר מאובטח על פי תקן PCI העולמי, המאושר על ידי חברות האשראי לביצוע עסקאות ברשת.
התשלום באתר יתבצע באמצעות כרטיסי אשראי תקפים של חברות המוכרות ופועלות בארץ בלבד ובכפוף לכך שחברות אלו מתירות למזמין ביצוע תשלומים באינטרנט. חיוב ההזמנה ייעשה לאחר שקילת המוצרים שהוזמנו.
מינימום הזמנה 100 ש"ח.
עלות המשלוח להזמנה היא 30 ₪.
נתקלתם בבעיה? יש לכם שאלה? אנו כאן לשירותכם ונשמח לעזור לכם. אנחנו זמינים בטלפון:
052-6390222 או בכתובת מייל: info@lycheemarket.co.il
אם אתם רוצים לקבל את המשלוח כשאינכם בבית, אין שום בעיה! השליחים האדיבים שלנו ישמחו להשאיר את המשלוח מחוץ לדלת שלכם או בכל מקום אחר שתבחרו. בסיום ביצוע ההזמנה אנא הוסיפו את ההנחיות שלכם ב'הערות למשלוח' ואנו נדאג להעביר אותן לשליח שלנו.
אנו מבינים שדברים יכולים להשתנות במפתיע. אם אתם נתקלים במצב חירום בו לא תוכלו לקבל את המשלוח שלכם אנא צרו איתנו קשר בטלפון או במייל ואנחנו נעשה כמיטב יכולתנו לעזור.
לרוב ההזמנה שלך תגיע כצפוי אך מכיוון שאנחנו עובדים עם חקלאים ועם תוצרת שיכולה להיות עונתית, יכולים להיות מקרים בהם לצערנו לא נוכל להבטיח שמוצר מסוים יהיה זמין. לרוב התוצרת יש לנו אלטרנטיבות דומות מאוד (כגון כרוב ירוק במקום אדום) ובמידה ואישרתם קבלת מוצר חלופי נספק לכם מוצר דומה במקום. כאשר משהו לא זמין או שביצענו החלפה ניצור איתכם קשר כדי לעדכן אתכם. אם אינכם מרוצים מההחלפה יידעו אותנו ונשמח לספק לכם מוצר אחר או להציע לכם החזר כספי עבור הפריט המקורי.
חשבונית תישלח אליכם יחד עם ההזמנה שלכם ותחכה לכם בתוך אריזת הקרטון. במידה ואתם מעוניינים לקבל חשבונית מס אנא ציינו זאת ב'הערות הזמנה'. ניתן לקבל חשבונית גם במייל.
בוודאי. ביטול הזמנה ייעשה לכל הפחות 4 שעות לפני מועד אספקת המשלוח על ידי פניה לשירות הלקוחות שלנו בטלפון בלהבלהבלה או במייל בלהבלהבלה.
מכיוון שרוב הפירות והירקות שלנו מסופקים לפי משקל, לא ניתן לדעת בוודאות מהו המשקל המדויק של הפריטים בהזמנה עד לשקילת המוצרים בפועל. הסכום שיוצג לפניכם בעת השלמת ההזמנה הינו סכום משוער שמבוסס על הערכת משקל להזמנה שביצעתם. לאחר ליקוט מוצרי ההזמנה ושקילתם הסופית תיסגר ההזמנה ויתקבל סכום החיוב המדויק.
כן. הפירות והירקות שלנו הינם כשרים ובעלי היתר מכירה. לברור הכשרות המדויקת אנא צירו איתנו קשר.